این مبحث در اکتبر سال 2010 در ژنو سوییس مطرح و با توجه به مطالعات چندین ساله مورد تایید قرار گرفت.در این روش از فراورده های غنی شده پلاسمای خون فرد به علاوه محرکهای دی ان ای سلولی استفاده میشود .

به لحاظ استفاده این کار که جدیداً انجام میشود و نیز به جهت سئوالات مکرری که پرسیده میشود بسیاری از مردم این کار را معادل کاشت مو و یا یک جایگزین برای این کار میدانند که بهتر است بدانید پی آر پی چیزی شبیه مزوتراپی است و با کاشت مو تفاوت بسیاری دارد .

دکتر فرهاد هوشیدری - کاشت موی طبیعی ، جراحی زیبایی ، پاک کردن تاتو در یک جلسه ، لیزر پوست و موهای زائد

مراحل انجام کار :

این روش مناسب کسانی است که از ریزش مو رنج میبرند و یا موهای ضعیف شده و کرکی دارند در واقع انجام روش پی آر پی برای چنین کسانی بسیارمفید و نتیجه بخش خواهد بود در این روش مقداری از خون بیمار توسط سرنگ گرفته میشود سپس خون گرفته شده درون کیتهای مخصوص قرار میگیرد و پس از آن به مدت چند دقیقه در دستگاه سانتریفیوژ تحت تجزیه قرار میگیرد این عمل باعث میشود تا پلاسمای غنی شده به وجود آمده و در عین حال پلاسمای به وجود آمده از خون جدا شود محلول پلاسمای غنی شده توسط سرنگ در مناطق کم پشت و نواحی که موهای کرکی وجود دارد تزریق خواهد شد .

 

 

برای تنظیم وقت جهت پی آر پی لطفاً با شماره 4-02188649133 تماس بگیرید و یا به شماره 09022151222 پیامک بزنید. ( از شنبه تا چهارشنبه ) 

 

 

موارد درمانی پی آر پی :

- جلوگیری از ریزش مو و افزایش فعالیت فولیکولها (پیازهای مو ) .

- رفع چین و چروکهای سر ، صورت ، گردن و سایر نقاط بدن .

- تسریع بخشیدن در درمان زخمهای مقاوم و حتی زخم بستر در بیمارانی که بنا به دلایلی قادر به حرکت نبوده و بمدت طولانی بستری بوده اند .

در مورد استفاده از این روش برای جلوگیری از ریزش موها و فعالیت مجدد ، توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :

پلاسمای غنی شده سرعت رشد فولیکولهای مو را حدود ۴ برابر تسریع میبخشد.

این کار بویژه برای ریزش موی خانمها در دوران بعد از بارداری تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

همچنین این کار تاثیر فوق العاده ای در ریزش های منطقه ای در سر آقایان که به ریزش سکه ای نیز معروف است خواهد داشت.